Keep IT simple
Vår Filosofi – Keep IT simple
Vi finns för att vi sett några utmaningar med traditionella IT-leverantörer: bristen på transparens och avsaknaden av verkligt personlig service.
Ofta har man som slutkund ingen insyn i vilket arbete som faktiskt görs. När man behöver hjälp hamnar man hos en 1st-line-helpdesk som inte är insatt i ens situation utan ber en starta om datorn och sen tar ärendet vidare. Man får helt enkelt betala och se glad ut och hoppas att någon som faktiskt kan hjälpa en hör av sig så småningom.
Vi tror att vi kan göra skillnad genom att hela tiden arbeta tillsammans med våra kunder för att ge dem full insyn i deras IT-infrastruktur och genom en rådgivande dialog skapa skräddarsydda lösningar som passar deras faktiska behov, nu och i framtiden.
Vi vill inte erbjuda någon fördefinierad servicenivå där ni ska få ett första svar inom si och så många timmar eller dagar – vi vill lösa era problem så fort och så bra som möjligt.
Vi vill ge en smidig, effektiv och problemfri upplevelse för våra kunder, utan en massa hemliga IT termer och dolda avgifter.
Hålla IT enkelt, helt enkelt.
